Páginas

Cercar en aquest blog

diumenge, 7 de juliol del 2019

ESTRASBURG

El diumenge 30 de juny, de matinada, marxàrem des de Tarragona cap a Estrasburg. Preparats amb cartells explicatius, els uns grans i d'altres més petits, del que hi anavem a fer, amb roba groga perquè se'ns veiés bé i ningú dubtés de la nostra implicació en la lluita per la llibertat dels drets democràtics del nostre poble, dels nostres polítics presos i exiliats.

Després d'un llarg (15h) i entretingut viatge  vam arribar a Estrasburg on ens esperava una bona habitació d'hotel per relaxar-nos amb una desitjada dutxa i estirar-nos en l'esperada posició horitzontal cansats de tantes hores de seure buscant la millor posició.

El dilluns 1 de juliol el vam dedicar a fer turisme per l'Alsàcia amb el nostre gran guia Antoni que al llarg de tot el dia ens va guiar, orientar i explicar de tot i més de les dues ciutats que vam visitar, COLMAR I ESTRASBURG, què havíem de visitar, per on podíem passejar, on hauríem d'anar per menjar, .... Va ser fantàstic, gràcies Antoni!.
El dimarts dia 2 de juliol pel matí ens vam manifestar junt amb altres persones vingudes d'arreu davant el Parlament Europeu, on vam exigir tots plegats el respecte als resultats de les eleccions al Parlament, als nostres vots particulars i als nostres representants que, encara avui, no poden ocupar el seu lloc en aquest Parlament. Quina vergonya!

Per la tarda vam gaudir pels carrers i places d'Estrasburg de la companyonia que tots junts ens fèiem, donant a conèixer a tothom la cultura del nostre país, CATALUNYA!

Dimecres dia 3 de juliol tornàrem a pujar a l'autobús per iniciar el viatge de retorn a Tarragona, cansats de tant de moviment però contents de de les vivències viscudes i convençuts de la nostra lluita. l HO TORNAREM A FER!.